لیست قیمت و خرید بهترین کود فروت ست پودری جهت افزایش گلدهی و محصول در پسته و زعفران

لیست قیمت و خرید بهترین کود فروت ست پودری جهت افزایش گلدهی و محصول در پسته و زعفران

بهترین کود فروت ست جهت تاثیر گذاری بیشتر باید شامل چند عنصر ضروری مانند بور،روی،ازت  باشد.

کود فروت ست دارای ترکیبات بسیار قوی برای تغذیه انواع درختان میوه،مرکبات،پسته،انگور و …است.این کود باعث افزایش مقاومت درخت و جوانه ها،افزایش سال آوری درختان و محصولات با کیفیت می شود.استفاده از کود فروت ست به دلیل بهبود شرایط بهره وری محصولات و افزایش سود اقتصادی بسیار پرتقاضا می باشد.

شرکت مایا رشد،تولید کننده انواع کود کلات تحت لیسانس MayaHofHeiomآلمان در این مقاله به مبحث “لیست قیمت و خرید بهترین کود فروت ست پودری جهت افزایش گلدهی و محصول در پسته و زعفران”پرداخته است.

مفاهیمی که در این مقاله به آنها پرداختیم،عبارتند از:

روش انتخاب بهترین کود فروت ست پودری

خرید و قیمت فروت ست برای انواع درختان

تشخیص بهترین مارک فروت ست اصل از تقلبی

روش انتخاب بهترین کود فروت ست پودری

برای انتخاب بهترین کود فروت ست پودری توجه به مواد مغذی استفاده شده در آن بسیار مهم است.بهترین کود فروت ست باید دارای درصد بالایی خلوص و تمام ریز مغذی ها و درشت مغذی های ضروری مورد نیاز گیاه جهت افزایش محصولات باکیفیت باشد.

علاوه بر تامین مواد مغذی ضروری از ویژگی های دیگر یک کود فروت ست خوب،افزایش مقاومت گیاه در برابر سرما،افزایش گلدهی،میوه دهی و تولید محصولات با کیفیت است.

همچنین امکان استفاده به دو روش محلول پاشی و آبیاری،نداشتن خطر سمیت،کاربرد آسان،سرعت جذب بالا،بسته بندی مناسب از ویژگی های بهترین کود های فروت ست می باشد.

خرید و قیمت فروت ست برای انواع درختان

قیمت کود فروت ست به عوامل متعددی بستگی دارد،این عوامل شامل فرم مایع یا پودر بودن کود فروست،نوع برند،شرکت سازنده،ترکیبات استفاده شده در این کود و وزن بسته بندی محصول می شود.

تشخیص بهترین مارک فروت ست اصل از تقلبی

برای نتیجه گرفتن از تاثیر فوق العاده کود فروت ست بر روی محصولات مختلف،باید نسبت به کیفیت آن اطمینان خاطر حاصل کرد.

روش تشخیص کود فروت ست اصل از تقلبی از طریق راهکارهای زیر امکان‌پذیر است:

  • آزمایش کود فروت ست در آزمایشگاه‌های معتبر
  • خرید از فروشگاه‌های معتبر
  • بررسی مشخصات محصول
  • انتخاب کود فروت ست با درصد مواد مغذی بالا
  • بررسی تاریخ تولید و انقضا کود فروت ست
  • استعلام مشخصات درج‌شده روی بسته‌بندی‌های کود فروت ست

برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به کود فروت ست و خرید مطمئن نسبت به کیفیت فروت ست می توانید با واحد فروش مجموعه مایا ارتباط حاصل فرمایید.
02191091899

جهت کسب اطلاعات جامع در خصوص کود فروت ست به مقاله “کود فروت ست چیست و کود فروت ست مایا رشد چه فوایدی برای درختان دارد؟“مراجعه فرمایید.

فواید مصرف کود فروت ست

کود فروت ست دارای فواید فراوانی برای درختان میوه و انواع گیاهان است.که مهم ترین فایده آن افزایش تولید محصول و کیفیت آن می باشد.

کود فروت ست با آزاد کردن مواد مغذی مورد نیاز گیاه بهترین شرایط را برای رشد گیاهان فراهم می کند،همچنین باعث فعال تر شدن گیاه در فصل سرما می شود که به مقاومت گیاهان در برابر تنش های محیطی از جمله سرما  کمک می کند و در نهایت منجر به افزایش گلدهی و تولید میوه می شود.

فروت ست برای درخت پسته

جهت تقویت درختان و برداشت محصولات با کیفیت توجه به مرحله فروت ست در گیاهان از جمله پسته بسیار ضروری است.کود فروت ست جهت جلوگیری از سال آوری،تقویت گلدهی،افزایش جوانه زنی و باردهی گیاه استفاده می شود.

کود فروت ست برای درختان پسته حاوی عناصر ریز مغذی و درشت مغذی است که مواد مغذی ضروری را برای جوانه زنی بیشتر فراهم می کند.معمولا برای درختان پسته از کود فروت ست در دو مرحله انجام می شود.

مرحله اول هنگام تورم جوانه ها که استفاده از این کود در این مرحله تاثیر بسزایی در تناژ نهایی محصول دارد و منجربه تشکیل پسته های درشت و با کیفیت می شود.

مرحله ی دوم، هنگام گرده افشانی و ظهور گل زمانی که خوشه ها و میوه های پسته تشکیل می شود یعنی در اوایل اردیبهشت نیز از فروت ست استفاده می شود که استفاده به موقع از فروت ست در این 2 مرحله منجر به سود آوری بالا می شود.

بهترین فواید فروت ست برای پسته

همانطور که اشاره کردیم کود فروت ست در باردهی پسته بسیار نقش دارد از دیگر فواید استفاده از این برای درختان پسته می توان به پر شدن مغز پسته،بهبود خوشه بندی پسته،افزایش درصد گل به میوه،جلوگیری از سرما زدگی و سایر تنش های محیطی،کاهش ریزش پیش از موعد و جلوگیری از سال آوری درخت اشاره کرد.

کود فروت ست برای درختان پسته

ضرورت استفاده از کود فروت ست برای درختان پسته

در ترکیبات کود فروت ست عنصر روی و بور که دارای فواید زیادی هستند نیز استفاده شده،این 2 عنصر تاثیر زیادی در کیفیت محصولات درختان پسته ایجاد می کنند.

روی و بور از عناصر مهم و کلیدی در گرده افشانی درختان می باشند ،روی تاثیر زیادی در جوانه زنی و تشکیل میوه دارد،کمبود روی باعث کاهش تعداد دانه در خوشه ها و تاخیر در باز شدن جوانه ها می شود.

عنصر بور نیز در گرده افشانی و افزایش عمره دانه نقش مهمی دارد که کمبود عنصر بور موجب ریزش خوشه های گل درختان می شود،همچنین کمبود آن باعث پوکی دانه های پسته می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان و مقدار محلول پاشی کود فروت ست می توانید به مقاله”زمان و مقدار محلول پاشی کود فروت ست مایا رشد بر روی مرکبات و درختان گردو و پسته“مراجعه فرمایید.

تاثیر استفاده از کود فروت ست برای زعفران

زعفران از جمله گیاهانی می باشد که به مراقبت و کود دهی به موقع نیاز دارد،کود فروت ست به افزایش گلدهی زعفران کمک می کند.

انتخاب کود مناسب و کود دهی به موقع برای زعفران بسیاز حائز اهمیت است.انتخاب کود های با کیفیت همچنین توجه به زمان مناسب آبیاری جزئ نکات کلیدی جهت بهبود گلدهی زعفران می باشد.

گیاه زعفران هر سال مقدار قابل توجی از عناصر غذایی خود را از دست می دهد به همین دلیل جهت افزایش گل دهی آن و تامین مواد مغذی استفاده از انواع کود های باکیفیت ضروری می باشد.

کود فروت ست برای زعفران

کود هیومیک اسید برای زعفران

کود هیومیک اسید از مواد طبیعی و ترکیبات آلی تولید می شود،که به عنوان یک محرک زیستی با فواید زیاد مورد استفاده برای انواع گیاهان قرار میگیرد.

از مزایای کود هیومیک اسید می توان به افزایش باردهی گیاهان،افزایش جذب مواد مغذی،جلوگیری از فرسایش خاک، کاهش شوری و ph بالای خاک و تقویت رشد ریشه گیاهان کمک می کند. که کود هیومیک اسید سبب افزایش قدرت جوانه زنی گل زعفران می شود.

مقدار مصرف کود فروت ست برای انواع محصولات

نوع محصولمحلول پاشی
درختان میوه3_2 کیلوگرم
گیاهان زراعی2_1 کیلوگرم
درختان پسته3_2 کیلوگرم
سبزی و صیفی2_1 کیلوگرم
محصولات گلخانه ای2_1 کیلوگرم
مرکبات3_2 کیلوگرم
گیاهان زینتی2_1 کیلوگرم

معرفی کود فروت ست مایا رشد

کود فروت ست به عنوان منبع غنی از عناصر روی،بور،آهن و…جلوگیری از سال آوری،تقویت گلدهی،افزایش جوانه زنی و باردهی گیاه کمک می کند.

کود فروت ست مایا رشد

کود فروت ست مایا رشد

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 5 =